Джерело: basketnews.com
У ніч на 8 листопада відбувся матч Кубку НБА “Вашингтон Візардс” – “Клівленд Кавальєрс”. Після закінчення зустрічі на табло було зафіксовано рахунок 148:114 на користь чинного переможця регулярного чемпіонату Східної конференції “Клівленда”. У суботу, більш ніж за 12 годин після завершення матчу, НБА оголосила, що правильний рахунок — 148:115.
Помилка виникла через те, що в офіційний протокол неправильно зарахували кидок зі штрафного у виконанні захисника “Вашингтона” Тре Джонсона як промах. Насправді спроба Джонсона виявилась точною.
Матч проходив у рамках Кубка НБА, де різниця очок відіграє роль при визначенні путівок у плей-офф.

