“The Decision 2” Леброна виявився рекламною інтеграцією алкогольного бренду

“The Decision 2” Леброна виявився рекламною інтеграцією алкогольного бренду 1

Леброн Джеймс оголосив про “The Decision 2”, але це виявився рекламний ролик.

40-річний баскетболіст “Лейкерс” у понеділок опублікував тизер “Другого рішення” у соціальних мережах. Багатьох уболівальників це навело на думку про можливе завершення кар’єри баскетболіста.

Але в результаті все це виявилося рекламною кампанією алкогольного бренду “Hennessy”.

Рішення ухвалене. Вип’ємо за двадцять третій рік“, – йдеться у рекламному пості.

Автор публікації

Офлайн 3 години

Ruslan1996

Коментарі: 39Публікації: 12848

Залишити відповідь

Авторизація
*
*
Реєстрація
*
*
*
*
Генерація паролю
Цей сайт використовує файли cookie, щоб запропонувати вам кращий досвід перегляду. Переглядаючи цей веб-сайт, ви погоджуєтесь на використання файлів cookie.