Команда Суперліги Favbet Старий Луцьк-Університет презентував команду на сезон 2025/26: представили гравців, тренерський штаб та розповіли про ребрендинг і стратегію розвитку.
Основна частина презентації – знайомство з гравцями та тренерським штабом. Президент Старого Луцька Олексій Мельник представив Антона Мусієнка, який керуватиме командою у Суперлізі. Допомагатимуть йому асистент Нікіта Воєвода і фахівець із силової та кондиційної підготовки Олександр Савицький. Спортивним директором залишається Володимир Журжій, а Дмитро Чайковський надалі обійматиме посаду віцепрезидента.
“Хочу подякувати за таку довіру та підтримку. Ми багато працювали цього літа і я вважаю, що наш склад повинен з кожним матчем прогресувати. Щодо цілей: перша – розвиток молоді. Друга – пройти та досягти максимуму у плей-оф“, – зауважив Антон Мусієнко.
Також президент відзначив Олександра Прозапаса та Петра Глушка – нині чоловіки перебувають у лавах Сил безпеки та оборони. Керівник зазначив, що вони залишаються частиною Старого Луцька та за нагоди будуть менторами для молодих гравців Першої ліги.
Серед найбільш помітних змін – кардинальне омолодження та віра у своїх. В новому сезоні у команді буде лише один легіонер – американець Кендрік Томпсон. Основну ставку зроблено на молодих українців.
Серед новачків: Роман Троцик, Олександр Третяк, Владислав Ніколайчук, Олександр Петренко та Святослав Товкач. Також у клубі залишаються: Максим Михайлов, Олександр Тимощук, Павло Горобченко, Олександр Дюпін та новий капітан Степан Лесик. А ще у заявку включили власних вихованців – Антона Тартаковського, Івана та Дениса Дудчиків.
Під час презентації віцепрезидент клубу Дмитро Чайковський показав нову форму та логотип, які підкреслюють міську ідентичність Старого Луцька.
На емблемі поєднали зображення замку, баскетбольного м’яча та щита, оновили шрифт і додали слово “Волинь”. Звичний жовтий колір ігрових джерсі став агресивно золотим. На них з’явилися візерунки, які символізують луцьку бруківку та абстрактно нагадують Лютеранську кірху.
Також Дмитро Чайковський розповів про стратегію розвитку клубу, яка полягає у посиленій комунікації з вболівальниками, новими підходами до співпраці з бізнесом та громадою.
Влітку клуб провів масштабний табір, участь у якому взяли 110 дітей. Поряд із щоденними тренуваннями, хлопці та дівчата вивчали англійську мову, проходили домедичну підготовку, дізнавалися нове про свій організм та правильне харчування і не тільки. А вже на початку осені стартував проєкт з облаштування баскетбольних просторів у Луцьку. Перший такий з’явився на території розважального центру «Адреналін сіті».
“Важливо бути цікавими і потрібними. Ми стараємося поєднуватися власну діяльність з різними сферами суспільного життя і реалізовуємо подібні проєкти. Хочемо не лише змагатися на майданчику, але й активно працювати поза ним“, – резюмував віцепрезидент.
Новий сезон для луцької команди стартує 4 жовтня —в Івано-Франківську клуб зійдеться з Прикарпаття-Говерлою.