НБА узгодила контракти з ESPN, NBC і Amazon Prime.
Три мовники стануть партнерами ліги з медіаправ на наступне десятиліття. 11-річні контракти, які набудуть чинності з сезону 2025/26, коштуватимуть близько 76 мільярдів доларів.
TNT Sports, давньому медіапартнеру НБА, не вдалося домовитися про нові умови співпраці з лігою під час раунду переговорів. Попередня угода TNT з НБА включає деяку форму прав на відповідність, тому у мовника буде п’ять днів на повторення пропозиції конкурентів, однак це навряд чи станеться.
Попередня угода NBA про медіаправа з TNT та ESPN, яка набула чинності у сезоні 2016/17, коштувала $ 24 млрд за дев’ять сезонів. Нові гроші, що надійшли в результаті цієї угоди, викликали значний стрибок стелі зарплат у 2016 році (приблизно на 35%), але НБА та профсоюз гравців зробили кроки, щоб гарантувати, що це не повториться цього разу, обмеживши щорічне підвищення стелі на рівні 10%.