Джерело: jauns.lv
Генеральний секретар Латвійського баскетбольного союзу (LBS) Каспарс Ципрусс, який в Україні грав за “Черкаські Мавпи” та “Одесу”, підбив підсумки Євробаскету для Латвії.
Представників ЗМІ найбільше цікавила кількість уболівальників на арені та економічні розрахунки.
“Зараз ми можемо сказати, що 31 гру на арені відвідали 195,1 тисячі глядачів. Оскільки місткість арени становила 11 тисяч, це хороший показник. Ігри групового етапу дивилися 95 831 уболівальник. Десять років тому, у 2015 році, їх було, якщо я не помиляюся, 78 тисяч“, – сказав Ципрусс про показники відвідуваності.
Ціпрусс зазначив, що ще до турніру організатори очікували меншої кількості ігор, але більшої кількості відвідувачів. На загальну відвідуваність також вплинули такі фактори, як невдача Естонії (вони програли Португалії у вирішальній грі за вихід до плей-оф) та поєдинок між Латвією та Литвою в 1/8 фіналу. Не всі литовці змогли потрапити на арену, і багато хто з них дивився гру у фан-зоні біля арени.
“Ще одна цифра, якою можна пишатися – з 4 по 15 вересня до Риги прибуло 66 чартерних рейсів та приватних літаків. Чи можете ви назвати подію, яка б зібрала 66 літаків?” – запитав Ціпрусс.
На фінал Євробаскету до Риги прибули високопосадовці багатьох країн, зокрема президенти Фінляндії та Німеччини. Переможець Німеччина вилетів до Франкфурта в понеділок вранці чартерним рейсом AirBaltic, який вони оплатили самі, адже завдання організаторів – забезпечити їхнє прибуття з групи (німці грали її у фінському місті Тампере) до плей-оф.
Як повідомив Ціпрусс, загальний дохід ще оцінюється. Очікується, що конкретна ясність буде до грудня. Він повідомив, що якщо прибуток буде, його буде спрямовано на розвиток юнацького баскетболу.
Також буде окреме обладнання для юнацького спорту, яке залишиться в Ризі. Турнірні м’ячі залишаться в Латвії, їх відправлять до спортивних шкіл, а також до України.
Також відомо, що телерейтинги турніру були високими. У Туреччині фінал дивилися 18,2 мільйона людей, що є одним із найвищих показників спортивних трансляцій у країні цього календарного року. У Німеччині, де флагманом є футбол, фінал дивилися 5,675 мільйона, у Фінляндії гру за бронзові медалі – 1,7 мільйона, а в Греції за ним стежили до 70% населення країни (в країні проживає понад 10 мільйонів людей).